racle Iş Zekası 12c, Yeni Nesil Görsel Raporlama çözümleri ile Kurumların “Dijital Dönüşümlerini” Hızlandırmalarına Yardımcı Oluyor.
Yeni yayınlanan sürüm, benzersiz görseller, hızlı raporlama çözümleri ve yüksek performans sunuyor.
Oracle, kurumsal analitik raporlama platformunda her tür veriyi harmanlamanın ve görsel olarak analiz etmeyi, yepyeni bir deneyimle sunacak şekilde tasarlanmış “Oracle İş Zekası 12c” (BI 12c) ürününün kullanıma sunulduğunu duyurdu. Oracle’ın analitik ürünü olan “Oracle BI 12c”, büyük, orta ve küçük ölçekli kurumlara, ister ofiste olsunlar isterse de hareket halinde bulunuyor olsunlar, self-servis uygulamalar için tek bir platformdan faydalanabilme, görsel veri keşfi ve zorlu iş analizlerine kolayca ulaşabilme imkanı sağlıyor.
Günümüzün analitik uygulamaları, kuruluşları iş analizlerinde çeviklik ve kurumsal ölçeklenebilme arasında zorlu bir seçim yapmaya zorluyor: Masaüstü çözümler hızlı görsel analitikler sunarken, kullanıcının yönettiği veya depatmanlara ait verilerle sınırlı kalıyor; klasik iş zekası çözümleri ise BT tarafından yönetilen verilerde tüm kurum için ölçeklenebilir performans sunarken hızlı ve çevik self servis uygulamalardan ve değere dönüşme süresinden ödün veriyor. Sadece “Oracle BI 12c”, performanstan herhangi bir ödün vermeyen ve modern platformlarla kullanıcıları, çarpıcı görsel analitiklerin yanısıra kişisel, departmanlara ait ve kurumsal veriler yönetim kokpitleri ve analizlerle güçlendirmektedir. “Oracle BI 12c”, sahip olduğu son teknoloji ürünü entegre platformla, self-servis görsel analitikler, yeniden canlandırılmış bir kullanıcı deneyimi, optimize In-memory veri işleme, bütünleşik gelişmiş analitikler ve basitleştirilmiş bir yönetim sunmaktadır.
Land O’Lakes’de iş zekası çözümleri mimarı olan Arvinder Singh, “Oracle Business Intelligence 12c Beta programında gördüklerimizden oldukça etkilendik,”. “Verilerin birlikte kullanılması işletme için büyük kazanç sağlıyor; Excel verilerini yükleyip sonuçları da analizleri hızlıca yapabilmeleri ve verileri görselleştirebilmeleri için var olan OBI verileriyle birleştirebilmeleri sayesinde kullanıcılar çok teknik detaylara dalmadan anlamlı ve çok yönlü kontrol panellerini hızlıca oluşturabiliyorlar.”
“Oracle BI 12c”deki yenilikler sayesinde kurumlar aşağıdaki birçok avantaja da sahip oluyorlar:
- Veri görselleştirmenin entegrasyonu ve self-servis verilerinin aynı üründe ve arayüzlerde, kurumsal analitik özellikleriyle harmanlanması sayesinde müşteriler, self-servis çevikliği ve BT’nin sunduğu yönetim güvenilirliği ile en iyiye erişebiliyor.
- Sezgisel analitik uygulamalar sayesinde, kullanıcılar soruları yazarak veya soru şeklinde, mikrofondan “sözlü olarak” ileterek, yanıtları görseller halinde alabiliyor ve bu da analitik uygulamaların kuruluş çapında yaygın olarak benimsenmesini sağlıyor.
- Sistem kaynaklarından en iyi şekilde faydalanabilmek için uygulanan, optimize edilmiş In-Memory çalışma özelliği ile kişisel, departmanlar için ve işletmeye ait kaynaklardan ve Büyük Veri kaynaklarından alınan çok daha fazla miktardaki veri üzerinde çok daha hızlı analizler yapılabiliyor.
- Basitleştirilmiş yönetim ve kolay ve verimli hale getirilmiş yükseltme süreci ile sahip olma maliyeti çok daha düşürülebiliyor.
Oracle’da İş Analitiğinden Sorumlu Grup Başkan Yardımcısı Hari Sankar; “Müşterilerimiz, günümüz iş dünyasının hızında ve bilgili kararlar vermek için ölçek ve güvenilirlikten ödün vermeyen ve aynı zamanda da kullanıcılara görsel analitikler sunan bir analitik platformun gerekliliğinin farkında,” olduğunu belirtiyor. “Oracle BI 12c, zengin görsel analitikler ve olağanüstü performansın, basitleştirilmiş yönetim ve idareye dek müşterilerin ihtiyaç duyduğu herşeyi içeren, Yeni nesil, görsel bir analitik platform sunmaktadır.”
“Oracle BI 12c” ayrıca hem kurum içersindeki sunucularda, hem de bulutta kullanılabilen Oracle’ın analitik ürünlerinin tümüyle uyumluluğa ve entegrasyona sahiptir. Oracle’ın tutarlı teknoloji yaklaşımı hem bulut ortamında hem de kurumda yer alan analitik uygulamalar portföyünün tamamında deneyim ve taşınabilirlik konusunda devamlılığı sağlayarak müşterilerin, değişen ihtiyaçları doğrultusunda istedikleri ve kendi büyüme gereksinimleri için uygun gördükleri ortama adapte olabilmelerini sağlamaktadır.
Destekleyici Kaynaklar